To, že vydělávají peníze tu nechme stranou. Zadarmo ani kuře nehrabe a už vůbec ne v dnešní době.
Narazil jsem na docela zajímavý článek popisující jak je to vlastně s hrami pro děti. Co děti potřebují aby je hra zaujala? Článek určitě stojí za to přečíst celý. Zase tak dlouhý není. Vyberu z něj jenom bod 5 odstavec první, ve kterém jsem přesně viděl to o co se nyní CP snaží. Vypadá to, že si asi opravdu uvědomují co děti chtějí.
Pravda, je to článek zaměřený na konkrétní "velké" hry a ne na internetové, ale myslím, že to docela sedí i na příklad CP.5. VARIABILITA JE NEJVĚTŠÍ PŘEDNOST
Aby hra dětského konzumenta zaujala a strávil tak u ní kompletní stopáž, je potřeba neustále poutat jeho pozornost. V dnešní době existuje až příliš veliká řada podnětů, které může malý hráč dělat namísto zabývání se konkrétní hrou. Pokud nemáte v rukávu eso, jež odzbrojí konzumenta takříkajíc donekonečna, aniž by se u něj začal nudit, je zapotřebí oživovat základní žánr minihrami a nečekanými misemi. Zatímco dospělý hráč dokáže akceptovat konkrétní zaměření produktu a vnímat příběh, aniž by očekával žánrovou proměnu, dítě potřebuje neustálý přísun cool vychytávek a oživení.
Celý článek hledejte zde.